Wymiana, zwroty, reklamacje
1. Reklamacje
Uszkodzony produkt
Wszystkie nasze produkty są dokładnie sprawdzane przed samą wysyłką.
Dlatego jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt, uszkodzenie musiało powstać w trakcie transportu.
Oczywiście w takim przypadku przysługuje Ci pełne prawo do reklamacji.
W tym celu przygotuj zdjęcie uszkodzonego produktu, zdjęcie paczki, w której został dostarczony produkt oraz protokół szkody, sporządzony w obecności kuriera w ciągu 24h od momentu odbioru paczki.
Komplet dokumentów prześlij na adres: sklep@starmann.pl i zaczekaj na kontakt z naszej strony.
Wszystkim się zajmiemy.
Niewłaściwy produkt
Robimy co w naszej mocy, aby takie sytuacje nie miały miejsca.
Jednak zdajemy sobie sprawę z tego, że nie jesteśmy nieomylni.
Jeśli otrzymałeś inny produkt niż ten, który zamawiałeś, napisz do nas na adres: sklep@starmann.pl. W wiadomości podaj nr zamówienia oraz nazwę produktu, którego dotyczy reklamacja. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w celu ustalenia daty odbioru przesyłki przez naszego kuriera.
2. Zwroty
Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić zakupiony u nas produkt, w ciągu 30 dni od dnia odebrania przesyłki, wyślij na adres: sklep@starmann.pl wiadomość informującą nas o chęci zwrotu.
Wystarczy, że w wiadomości podasz swoje imię, nazwisko i numer zamówienia oraz nazwy produktów, które chcesz zwrócić.
Następnie, w ciągu max. 14 dni od daty wysłania wiadomości, przygotuj zwracane produkty do wysyłki, odpowiednio je zabezpiecz, dołącz do nich wydrukowaną i wypełnioną wersję formularza zwrotu, który możesz znaleźć w naszym Regulaminie.
i całość odeślij na adres:
Starmann.pl
ul. Zasadowa 12C
04-875 Warszawa
53-125 Wrocław
Zwrot kosztów zakupu otrzymasz w ciągu 14 dni od momentu odebrania przez nas przesyłki.
Pamiętaj tylko, że ze względu na kwestie higieniczne, jesteśmy w stanie przyjąć zwrot wyłącznie nieużywanych produktów.