1. Reklamacje

 

Uszkodzony produkt

Wszystkie nasze produkty są dokładnie sprawdzane przed samą wysyłką.

Dlatego jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt, uszkodzenie musiało powstać w trakcie transportu.

Oczywiście w takim przypadku przysługuje Ci pełne prawo do reklamacji.

 

W tym celu przygotuj zdjęcie uszkodzonego produktu, zdjęcie paczki, w której został dostarczony produkt oraz protokół szkody, sporządzony w obecności kuriera w ciągu 24h od momentu odbioru paczki.

 

Komplet dokumentów prześlij na adres: sklep@starmann.pl i zaczekaj na kontakt z naszej strony.

Wszystkim się zajmiemy.

 

Niewłaściwy produkt

Robimy co w naszej mocy, aby takie sytuacje nie miały miejsca.

Jednak zdajemy sobie sprawę z tego, że nie jesteśmy nieomylni.

 

Jeśli otrzymałeś inny produkt niż ten, który zamawiałeś, napisz do nas na adres: sklep@starmann.pl. W wiadomości podaj nr zamówienia oraz nazwę produktu, którego dotyczy reklamacja. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w celu ustalenia daty odbioru przesyłki przez naszego kuriera.

 

 

2. Zwroty

Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić zakupiony u nas produkt, w ciągu 30 dni od dnia odebrania przesyłki, wyślij na adres: sklep@starmann.pl wiadomość informującą nas o chęci zwrotu.

 

Wystarczy, że w wiadomości podasz swoje imię, nazwisko i numer zamówienia oraz nazwy produktów, które chcesz zwrócić.

 

Następnie, w ciągu max. 14 dni od daty wysłania wiadomości, przygotuj zwracane produkty do wysyłki, odpowiednio je zabezpiecz, dołącz do nich wydrukowaną i wypełnioną wersję formularza zwrotu, który możesz znaleźć w naszym Regulaminie.

 

i całość odeślij na adres:

 

Starmann.pl

ul. Zasadowa 12C

04-875 Warszawa

53-125 Wrocław

 

Zwrot kosztów zakupu otrzymasz w ciągu 14 dni od momentu odebrania przez nas przesyłki.

 

Pamiętaj tylko, że ze względu na kwestie higieniczne, jesteśmy w stanie przyjąć zwrot wyłącznie nieużywanych produktów.